A Mansory tuningprogramjaira nem jellemző az önuralom, most mégis elegánsan oldották meg a feladatot: az opciós LED nappali fényekkel, megnövelt légbeömlőkkel és új köténnyel átrajzolt orr ugyanúgy belefér a jó ízlésbe és a megújult Ghost II arculatába, mint a szinte észrevehetetlenül kiszélesített, szénszálas anyagból megformált kerékdobok – a diszkréció titka, hogy ezek egységet alkotnak a szintén megtoldott küszöbökkel, így organikusak a formák. 
Nem a kerékdob az egyetlen alkatrész, amelyet karbon kompozit anyagból készítettek el; a könnyű, merev motorházfedél is ebből van, akárcsak a hátsó diffúzor, amely mély csatornák helyett diszkrét légterelő peremmel fésüli ki az autó alatt eláramló levegőből az örvényeket.
Gombnyomásra vadul be a Rolls-Royce 1
Gombnyomásra vadul be a Rolls-Royce 13
A keréktárcsák büszke 22 colos kivitelűek; az arányos megjelenés és a dinamikus vezethetőség érdekében 50 mm-rel leültették az egyébként állítható magasságú futóművet. A hangolást a vezető gombnyomással módosíthatja.
Akinek mindez az átlagosnál dinamikusabb Rolls-t ígér, az nem fog csalódni: a gyári 571 helyett 652 lóerő, 780-ről 1050 Nm-re emelt forgatónyomaték gondoskodik a vezetési élményről. Az új motorvezérlő egységnek, valamint az egyedi kipufogó rendszernek köszönhető teljesítmény-növekedés eredményeként mindössze 4,3 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára az autó (gyári érték: 4,9 mp), a végsebességet 250 helyett 280 km/órában korlátozták.
Gombnyomásra vadul be a Rolls-Royce 14
Az utastérben az új kialakítású kormánykerék az egyetlen biztos pont; a felhasznált anyagokat, illetve a beépített funkciókat a tisztelt vásárló határozhatja meg.