Aki azt mondja, 585 lóerő és 800 Nm nem elég, vagy nem normális, vagy nem tudja, miről beszél. Még az itt látható rémtettet elkövető Posaidon is elismerte, hogy valójában nincs szükség a teljesítménynövelésre – de persze tudjuk, hogy a szükséges és a kívánatos között nagyon nagy a különbség a tuningszakmában.
Másfélszeresére növelt teljesítménnyel és forgatónyomatékkal büntet a német tuningcég által kezelésbe vett E63 AMG
340 fölött száguld az E-osztály 27
Ezért lecserélték az általuk ványadtnak ítélt gyári turbófeltöltőket, új kipufogórendszert építettek be, és átprogramozták a motorvezérlő elektronikát.
Az eredményt kimondani is félelmetes: 1300 Nm forgatónyomaték, és nem kevesebb mint 853 lóerő teljesítmény vár bevetésre. 
Hogy az első próbálkozás ne legyen rögtön az utolsó, a mérnökök átdolgozták a hátsó felfüggesztést, és belenyúltak a sebességváltóba is. 
340 fölött száguld az E-osztály 28
A tuningcégek szokásával ellentétben a Posaidon maga is sebességkorlátozást épített be az autóba, igaz, nem a gyári 250 km/óránál: mostantól 345 km/óránál szabályoz le az elektronika. Vajon mire volna képes az autó, ha ezt az értelmetlennek hangzó korlátot is eltörölnék?
Ahogy ez a műfajban szokásos, a cég lépcsőkben bocsátja ügyfelei rendelkezésére a tuningcsomagot; ha valaki beéri 630, netán 749 lóerővel, nekik is tudnak mit kínálni.
340 fölött száguld az E-osztály 29