Nem először találkozunk olyan Defenderrel, amelybe a Corvette valamelyik generációjának motorját építik be: tavasszal mutatta be a Vezess.hu az amerikai Icon műhely tetszetős torzszülöttjét.
Most itt egy hasonló alkotás, ám ezúttal Angliából: a Wildcat Automotive általában terepralis versenyautókat épít, nekik köszönhetjük például a háborús sérültek rehabilitációját célzó Race2Recovery Dakar-csapat autóját.
Most civil felhasználásra, rendszámozható kivitelben építettek egy autót, az eredmény azonban nem kevésbé lenyűgöző.
Defender 430 lóerővel?! 1
Defender 430 lóerővel?! 21
A Wildcat Defender LS3 V8 110 XS SW már nevével is díjakat nyerhetne, pedig ha lebontjuk elemeire, értelmet nyer a katyvasz: a 110 a közepes tengelytávú Defendert, az SW a személyszállító (‘station wagon” – kombi) kivitelt jelöli. Az LS3 kódot ellenben a General Motors alkatrész-raktárában érdemes keresni: ez jelölte az a 6,2 literes V8-as motort, amely a 2008-as Chevy Corvette alapmotorjaként 436 lóerőre volt képes. 
Az 575 Nm nyomaték egy hatfokozatú GM automata váltóba hajt bele, innen a régi hardveren át jut az aszfaltra az erő. 
A Wildcat ügyelt arra, hogy a látvány ne árulja el előre a poént, ezért kívülről legfeljebb a kerékdob-toldatok és a módosított lökhárító árulja el, hogy nem átlagos Defenderrel van dolgunk. A beltérben a műszerek az eredetiek, ellenben négy kagylóülést építettek be. 
Az álcázás remekül működik, legalábbis addig, amíg be nem indítjuk a motort.
Defender 430 lóerővel?! 22