Negyvennégy oldalon keresztül részletezi az átdolgozott 6-os modellcsalád rejtelmeit a BMW, további hetet kapott az M6 család – a hosszú szakirodalom mélyreható változásokat sejtet, de a valójában az előzetes várakozásokkal összhangban nagyon is visszafogottan nyúltak bele a részletekbe.
Sportkipufogót kaptak a benzines modellek, szélesebb körű lett az eddig is bőséges felszereltség, és több esztétikai részletet is átdolgoztak.
Kívülről legkönnyebben vaskosabb kipufogócsöveiről és tíz helyett kilenc lamellából álló hűtőrácsáról lehet felismerni a megújult 6-os sorozat tagjait, de változott a ködfényszóró kerete, mostantól alapáras a LED-es fényszóró, a kínálatban megjelent egy új rajzolatú, 20 colos keréktárcsa. Kibővült a karosszériaszínek választéka, az utastérben is új anyagokkal találkozhatunk.
Két új felszereltségi csomag: a Design Pure Experience és a Design Pure Excellence is megjelent a kínálatban; előbbi sportos, utóbbi elegáns részletekbe öltözteti az autót.
Nem változott a motorkínálat: a 640i háromliteres, sorhatos motorja 320 lóerővel és 450 Nm nyomatékkal szolgál, álló helyzetből 5,3 mp alatt éri el a 100 km/óra sebességet. A 650i 4,4 literes V8-as motorja 450 lóerőt és 650 Nm-t ad le, az autó 4,6 mp alatt gyorsul 100 km/órára. A kínálat dízel tagja, a 640d 313 lóerővel és 640 Nm nyomatékkal gazdálkodik, 5,3 másodperces gyorsulással szolgál.
A kabrió, illetve négyajtós GranCoupé kivitele gyorsulási értékei minimálisan eltérnek, a minden motorhoz és kivitelhez rendelhető összkerékhajtás átlagosan egy tizedmásodpercet javít a százas sprint idején.
Az M6 modellváltozatoknál is névlegesek a változások, a 4.4 V8-as erőforrás alapkivitelében 560, sportcsomaggal 575 lóerőre képes, a gyorsulás szintideje karosszériatípustól függően 4,2-4,3 másodperc.