A jelenleg leggyorsabban növekvő kategóriába, a kis szabadidő-autók közé érkezik a Jeep Renegade. Sokoldalúságával próbál a többiek fölé és elé kerülni.
A jelenleg leggyorsabban növekvő kategóriába, a kis szabadidő-autók közé érkezik a Jeep Renegade. Sokoldalúságával próbál a többiek fölé és elé kerülni.
Fotó megosztása:
Egyáltalán nem hozza zavarba a Trailhawk 4x4 Low kivitelt, hogy egy kereke a levegőbe emelkedett, mert így is képes továbbhaladni. Ahhoz, hogy még egy kerék ne érjen talajt, legalább 20,5 centivel kell elemelkednie a hátsó keréknek a földtől. Alul középen jól látszik a hátsó differenciálmű fémszínű háza
Egyáltalán nem hozza zavarba a Trailhawk 4x4 Low kivitelt, hogy egy kereke a levegőbe emelkedett, mert így is képes továbbhaladni. Ahhoz, hogy még egy kerék ne érjen talajt, legalább 20,5 centivel kell elemelkednie a hátsó keréknek a földtől. Alul középen jól látszik a hátsó differenciálmű fémszínű háza
Fotó megosztása:
Jó minőséget sugároz az utastér, különösen a világosszürke-barna-narancs színösszeállításban. A műszerfal felső és utasokkal szemközti részét puha műanyag borítja
Jó minőséget sugároz az utastér, különösen a világosszürke-barna-narancs színösszeállításban. A műszerfal felső és utasokkal szemközti részét puha műanyag borítja
Fotó megosztása:
Három és fél col a két hagyományos körműszer közötti LCD kijelző átlója. A kormány bal küllőjén elhelyezett gombokkal számos információ hívható le rá (például a hűtőfolyadék hőmérséklete), de ezen jelennek meg a navigációs rendszer utasításai is
Három és fél col a két hagyományos körműszer közötti LCD kijelző átlója. A kormány bal küllőjén elhelyezett gombokkal számos információ hívható le rá (például a hűtőfolyadék hőmérséklete), de ezen jelennek meg a navigációs rendszer utasításai is
Fotó megosztása:
Ilyen matt ezüstre festett gömb díszeleg a kézi kapcsolású sebességváltós modellek váltókarjának tetején. Egyedül az 1,6 literes szívó benzinmotorhoz jár csak ötfokozatú szerkezet, a többi motorhoz hatfokozatút társít a gyár
Ilyen matt ezüstre festett gömb díszeleg a kézi kapcsolású sebességváltós modellek váltókarjának tetején. Egyedül az 1,6 literes szívó benzinmotorhoz jár csak ötfokozatú szerkezet, a többi motorhoz hatfokozatút társít a gyár
Fotó megosztása:
Ez az a bizonyos oldalanként eltoltan hullámzó pálya. Ezen merevre zárható összkerék-hajtás nélkül a lehetetlennel határos végigmenni
Ez az a bizonyos oldalanként eltoltan hullámzó pálya. Ezen merevre zárható összkerék-hajtás nélkül a lehetetlennel határos végigmenni
Fotó megosztása:
Ez az a gombcsoport, amely ebbe a formában más kis szabadidő-autóban nem található meg. Az alsó felével lehet állandóra kapcsolni az összkerékhajtást, a bal felső negyeddel a felező iktatható be, a jobb felső negyed a lejtmeneti segédet aktiválja, a tekerőgombbal pedig az alkalomhoz illő menetprogramot választhatjuk ki. Rock program csak a felezős modellekhez jár
Ez az a gombcsoport, amely ebbe a formában más kis szabadidő-autóban nem található meg. Az alsó felével lehet állandóra kapcsolni az összkerékhajtást, a bal felső negyeddel a felező iktatható be, a jobb felső negyed a lejtmeneti segédet aktiválja, a tekerőgombbal pedig az alkalomhoz illő menetprogramot választhatjuk ki. Rock program csak a felezős modellekhez jár
Fotó megosztása:
Feszes a rugózás, de elviselhető mértékben. Cserében ezért az úttartás is kiszámítható, és terepen sem adja meg magát az elöl MacPherson, hátul oldalanként három lengőkaros, független futómű
Feszes a rugózás, de elviselhető mértékben. Cserében ezért az úttartás is kiszámítható, és terepen sem adja meg magát az elöl MacPherson, hátul oldalanként három lengőkaros, független futómű
Fotó megosztása:
A két legjobban felszerelt Limited és a Trailhawk kivitelhez jár a hét col átlójú érintőképernyős médiarendszer. A kezelése gyorsan elsajátítható, de egyes parancsokat lassan hajlandó csak végrehajtani
A két legjobban felszerelt Limited és a Trailhawk kivitelhez jár a hét col átlójú érintőképernyős médiarendszer. A kezelése gyorsan elsajátítható, de egyes parancsokat lassan hajlandó csak végrehajtani
Fotó megosztása:
Minden motor start-stopos, amit a bal oldali gombbal lehet kiiktatni. Az elektromos kézifék is széria. A jobboldali gombbal a menetstabilizáló rendszert lehet kiiktatni
Minden motor start-stopos, amit a bal oldali gombbal lehet kiiktatni. Az elektromos kézifék is széria. A jobboldali gombbal a menetstabilizáló rendszert lehet kiiktatni
Fotó megosztása:
Nem sok rekeszt találni az utastérben, és ami van, az is kicsi. A két első ülés közötti pohártartó viszont jól néz ki
Nem sok rekeszt találni az utastérben, és ami van, az is kicsi. A két első ülés közötti pohártartó viszont jól néz ki
Fotó megosztása:
Nem túl méretes a kesztyűtartó sem
Nem túl méretes a kesztyűtartó sem
Fotó megosztása:
A világításkapcsolók fényét finom krómozás emeli
A világításkapcsolók fényét finom krómozás emeli
Fotó megosztása:
Méretesek és kényelmesek az első ülések. Még oldalirányban is tartanak, ami nemcsak a sportautókban, hanem a terepjárókban sem elhanyagolható tulajdonság
Méretesek és kényelmesek az első ülések. Még oldalirányban is tartanak, ami nemcsak a sportautókban, hanem a terepjárókban sem elhanyagolható tulajdonság
Fotó megosztása:
Ahhoz képest, hogy a Renegade a kisméretű szabadidő-autók képviselője, a helykínálata hátul egészen nagyvonalú. Ha nem túl terebélyesek, akkor akár hárman is elférnek a második sorban. A lábaknak jutó helyet néhány alsó középkategóriás típus is megirigyelheti, míg a belmagasság az egyterűekével vetekszik
Ahhoz képest, hogy a Renegade a kisméretű szabadidő-autók képviselője, a helykínálata hátul egészen nagyvonalú. Ha nem túl terebélyesek, akkor akár hárman is elférnek a második sorban. A lábaknak jutó helyet néhány alsó középkategóriás típus is megirigyelheti, míg a belmagasság az egyterűekével vetekszik
Fotó megosztása:
Alsó állásban a kivehető polc. Ilyenkor a csomagtartó a maga 350 literével megfelel a kategória átlagának, de alatta csak a gumijavító készletnek jut hely
Alsó állásban a kivehető polc. Ilyenkor a csomagtartó a maga 350 literével megfelel a kategória átlagának, de alatta csak a gumijavító készletnek jut hely
Fotó megosztása:
Polc a felső állásban. Ilyenkor rendes méretű pótkereket is vihetünk magunkkal (terepjáráskor nem egy hátrány), de a csomagtartó befogadóképessége körülbelül a kétharmadára csökken
Polc a felső állásban. Ilyenkor rendes méretű pótkereket is vihetünk magunkkal (terepjáráskor nem egy hátrány), de a csomagtartó befogadóképessége körülbelül a kétharmadára csökken
Fotó megosztása:
A polc igazi lényege, hogy a hátsó ülés háttámláinak lehajtásakor segít a csaknem vízszintes raktér-padló kialakításában
A polc igazi lényege, hogy a hátsó ülés háttámláinak lehajtásakor segít a csaknem vízszintes raktér-padló kialakításában
Fotó megosztása:
Állandó gáznál csendesen dolgozik, gyorsításkor ellenben hallatja a hangját a kétliteres dízelmotor 140 lóerős változata (170 lóerős is van). A kilencfokozatú automatával nem egy vadállat, de tisztességesen helytáll (0-100 km/h közötti gyorsulás 10,2 másodperc, végsebesség 182 km/h)
Állandó gáznál csendesen dolgozik, gyorsításkor ellenben hallatja a hangját a kétliteres dízelmotor 140 lóerős változata (170 lóerős is van). A kilencfokozatú automatával nem egy vadállat, de tisztességesen helytáll (0-100 km/h közötti gyorsulás 10,2 másodperc, végsebesség 182 km/h)
Fotó megosztása:
Nincs tanksapka, amit így azt sem a benzinkúton, sem terepen, egy alkalmi utántöltés alkalmával nem lehet elhagyni
Nincs tanksapka, amit így azt sem a benzinkúton, sem terepen, egy alkalmi utántöltés alkalmával nem lehet elhagyni
Fotó megosztása:
Nemcsak az első, hanem a hátsó ajtó kárpitozása is igényes. A könyöklő körüli rész puha tapintású. A matt ezüstre festett műanyag kilincs az egyetlen gagyinak látszó részlet a Renegade-ben
Nemcsak az első, hanem a hátsó ajtó kárpitozása is igényes. A könyöklő körüli rész puha tapintású. A matt ezüstre festett műanyag kilincs az egyetlen gagyinak látszó részlet a Renegade-ben
Fotó megosztása: