585 helyett 850 lóerő: ezt a csomagot nem először süti el a Brabus. A legkevésbé sem érezzük soványnak, a 2500 és 4500 között rendelkezésre álló 1450 Nm nyomaték különösen jól hangzik, de meghatódni már nem tudunk miatta, hiszen az E-osztályban többször is megcsodálhattuk már.
A motortuning már-már sablonos, de a szénszálas kiegészítőkkel remekül néz ki az új S-osztály Brabus-tuningolt kiadása
Szénbe, bőrbe kötött izom 31
Amit viszont a Brabus az S63 AMG utasterével művelt, azelőtt megemeljük a kalapunkat. Nem is a karosszériát ékesítő szénszálas elemekre rímelő kiegészítőkről van szó, de a beltér minden négyzetcentiméterét beborító, rendkívül igényes, steppelt bőrkárpitozás egészen elképesztően néz ki. 
A nyújtott tengelytávú modellre épülő autóban hátul multimédiás szórakoztató központot építettek ki, de a vezető sem fog unatkozni: bár konkrét menetdinamikai adatokat nem közölt a Brabus, a 400 km/óráig skálázott sebességmérő színvonalas mulatságot ígér.
Szénbe, bőrbe kötött izom 32