Az új hűtőmaszkkal egybeolvadó, áttervezett fényszóróiról könnyen felismerhető a megújult CR-V. A szélesebb, stabilabb hatású megjelenés érdekében új lökhárítót kapott az autó, a módosított kartervédő lemez alacsonyabb optikai tömegközéppontot eredményez. Hátul a LED-es lámpatestek rajzolatán módosítottak, így dinamikusabb, lendületesebb az autó megjelenése.
A beltérben átrajzolt, krómhatású betét fut végig a műszerfalon, jobb minőségű anyagokat használtak fel, az első ülések között 6 centiméteren mozgatható könyöklő kapott helyet. Vadonatúj a Honda Connect infotainment-rendszer, amelyet kivétel nélkül minden CR-V-be alapáron építenek be.
A 7 colos érintőképernyő a jármű-információs, audio- és Bluetooth-kihangosító adatokon túl a tolatókamera képét is megjeleníti, emellett az okostelefon menürendszerének emulálására (MirrorLink) is alkalmas. Ezen túl olyan opciós szolgáltatásokat érhetünk el rajta keresztül, mint az internetes hozzáférés, az előre telepített alkalmazások, vagy a navigációs rendszer.
A motorkínálat sem maradt változatlan. Az Earth Dreams szériába tartozó, új 1,6 literes i-DTEC dízelmotor elődje 120 lóerős teljesítménye helyett 160 LE-t kínál, a forgatónyomaték 300 helyett 350 Nm. A kizárólag négykerékhajtással társítva választható motorhoz a hatfokozatú kézi váltó helyett egy vadonatúj, kilencfokozatú automata sebességváltó is társítható; ez 20 százalékkal kisebb üzemanyag-fogyasztást eredményez, mint az eddig használt ötfokozatú automata.
Az elsőkerék-hajtású modellben továbbra is a régi, 120 lovas dízel teljesíti majd szolgálatot. A 2,0 literes, 155 lóerős benzinmotor egyetlen újdonsága, hogy teljesíti az Euro6-os károsanyag-kibocsátási normát.