2005-ben, amikor Franciaországban, egészen pontosan Molsheimben elkezdték gyártani a Bugatti Veyront, 450 darabos sorozatra készültek fel. Se többre, se kevesebbre. A modell azóta ezerféle különleges kiadást érte meg, szinte nincs is két egyforma belőle, de 8 darab még hiányzik, hogy elérjék kitűzött a 450-es darabszámot.
Az utolsó pár darab eladása után, valamikor 2015-ben azért biztosan leáll a gyár, de nem lesz hosszú a pihenés, hiszen gyorsan neki is látnak, hogy felkészüljenek az utód, a Chiron gyártásának. Sokáig azért sem ülhetnek a fenekükön, mert az amerikaiak is belehúztak, a Henessey Venom F5 is elképesztő menetteljesítménnyel borzolja a potenciális vásárlók idegrendszerét – 1400 lóerő, 466 km/órás csúcssebesség -, akik így könnyen elcsábulhatnak a szintén elég durva Veyron utódtól.
Logikus, hogy a Chironnak muszáj felülmúlnia elődjét, de az időközben megizmosodott, a leggyorsabb utcai autó címéért versenyző márkáknak is el kellene kenni a száját. Így a 460 km/óra feletti végsebesség, vagy az 1500 lóerős, feltöltős, nyolcliteres W16-os motor nem is tűnik annyira indokolatlannak.