Az év első hétfőjén máris megvan 2015 legbizarrabb visszahívási kampánya: a Porsche hivatalos visszahívási akciót indított kettő, azaz kettő darab Cayenne szabadidőjárműre.
A probléma komolyan veendő: nem megfelelő nyomatékkal húzták meg a kerékdőlést, kerékösszetartást és utánfutást meghatározó elemeket, így hibás lehet az első és hátsó futóművek beállítása.
A meghibásodás a 2014. november 26. és 27. között gyártott dízel, illetve Cayenne S modelleket érinti – mindkettő típusból egyet-egyet.
Jobb menetteljesítmények, kedvezőbb üzemanyag-fogyasztás, látványosabb formaterv: bemutatkozott a felfrissített, PHEV hajtáslánccal gazdagított Porsche Cayenne.
Két autót hív vissza a Porsche. Nem hármat, kettőt. 27
A konkrét kampány Észak-Amerikát érinti; nem tudni, hogy Európában is találtak-e hibásan összeszerelt Cayenne-t, mindenesetre a gyártási intervallum alapján nem lesz nehéz beazonosítani a potenciálisan érintett modelleket.
Tavaly szeptemberben már volt egy parányi visszahívás a Porschénál: akkor 46 darab 918-ast kértek be a szervizekbe, szintén futóműproblémák miatt.
A Porsche idén februári gyártástól érvényesíti a Cayenne legfrissebb ráncfelvarrását, ám ez sem a dízel, sem a Cayenne S típust nem érinti. 
A Cayenne Diesel háromliteres, hathengeres motorja 262 lóerőt ad le 4000/perc fordulatszámon, maximális forgatónyomatéka 580 Nm az 1750-2500/perc tartományban. A típus végsebessége 221 km/óra, álló helyzetből 7,3 mp alatt gyorsul 100 km/órára.
A Cayenne S 3,6 literes turbómotorjának teljesítménye 420 LE (6000/perc), a legnagyobb nyomaték 550 Nm, amely 1350/perctől egészen 4500/percig rendelkezésre áll. Az autó 5,5 mp alatt éri el a százas tempót, legnagyobb sebessége 259 km/óra.