A Lexus RX elsődleges piacán, az Egyesült Államokban magasan vezeti az eladási listákat a prémium szabadidőjárművek között, így a gyár nem érez késztetést arra, hogy alapvetően módosítsa a receptúrát: megmarad, bár vélhetően finomodik a hibrid hajtáslánc, és egyes piacokon továbbra is elérhető marad a 3,5 literes benzinmotorral szerelt változat, ugyanakkor a Lexus továbbra sem tervezi dízelmotor bevezetését.
A kompakt NX sikere a konzervatívabb RX formavilágára is hatással lesz: az új modell számos stíluselemet megörököl kistestvérétől. Elsősorban a lámpatestek átlényegülése szembeötlő: míg a lemezek megformálásából továbbra is hiányzik az agresszió, megjelennek a bumeráng alakú, LED-es fényszórók, míg hátul az eddig elrejtett kipufogók a felszínre törnek, és friss, trapéz alakban mutogatják magukat.
Szintén megmarad a modell jellegzetesen nagy első és hátsó túlnyúlása, ami a terepalkalmasság teljes hiányára utal; az RX inkább közúti képességeit fogja csiszolni, elsősorban modern vezetőtámogató rendszerek beépítésével.
Az új modell premierjére 2015 vége felé számítunk.