Kizárólag új full hibrid hajtásláncával készül piacra dobni szülőföldjén a Jade egyterűt a Honda. A modell nem teljesen új, 2013 óta sikerrel forgalmazzák Kínában, most azonban hazai piacán is forgalomba hozza azt a gyár, ami előre vetíti annak a halvány reményét, hogy egyszer talán Európába is eljut a modell.
A februártól forgalmazott modell utasterében három sorban ülhetnek az emberek, ám középen csupán két, nagyméretű fotel van, így a jármű nem hét-, csak hat- (valójában 4+2) személyes. A Stream padlólemezére épülő, 4,66 méteres jármű Kínában a márka 1,8 literes benzinmotorjával kerül forgalomba, Japánban azonban a duplakuplungos Sport Hybrid i-DCD hajtásláncot kapja meg.
A Honda Jazz (Fit) és HR-V (Vezel) modellekből ismerős erőforrás 1,5 literes benzinmotorjához egy közel 30 lóerős villanymotor csatlakozik. A tisztán elektromos üzemre is alkalmas hajtáslánc a kisebb Jazz fedélzetén három liter alatti átlagfogyasztást ígér, így a Jade is igen takarékos népszállító lehet.
A modell nem csak hajtásában modern: olyan biztonsági rendszereket kínál, mint az ütközés súlyosságát csökkentő autonóm fékrendszer, a sávban tartó berendezés, vagy az automatikus araszolásra képes adaptív tempomat.