Az Audi győri telephelyén mintegy kétmillió motor készült 2014-ben, több mint 135 ezer autót gyártottak, emellett kilencszázzal nőtt a foglalkoztatottak létszáma, ezzel minden idők legsikeresebb évét zárta a vállalat Magyarországon – közölte az Audi Hungaria.
Az említett autókból 7532 második generációs Audi TT Coupé, 2311 második generációs Audi TT Roadster, 7431 harmadik generációs Audi TT Coupé, 380 harmadik generációs Audi TT Roadster, 98 170 A3 Limousine valamint 19 408 A3 Cabriolet.
Az Audi tavaly kezdte meg az új, harmadik generációs Audi TT Coupé és TT Roadster sorozatgyártását, mindkét modell teljes egészében Magyarországon készül.
1998-as bemutatkozásakor az Audi TT igazi dizájnikonná vált. Az azóta eltelt 16 év alatt párszor átdolgozták, de stílusában még a mai is emlékeztet az elődre
Fotó megosztása:
Szögletes formák, sportos ívek
Fotó megosztása:
Talán sárgában a legmutatósabb
Fotó megosztása:
Igazán jó gondolat volt, hogy pályán is kipróbálhattuk az új TT-t
Fotó megosztása:
Nem történt drámai változás, csak kicsit szögletesebb lett a harmadik generációs TT
Fotó megosztása:
Az alapstílus még a harmadik generáción is felismerhető
Fotó megosztása:
Széles, mutatós fenék
Fotó megosztása:
Nyomokban még az első TT vonalai is felsejlenek benne
Fotó megosztása:
Óriási felni
Fotó megosztása:
Nappalifény LED-ekből
Fotó megosztása:
TTS. Jót jelent.
Fotó megosztása:
Négy karika, nyolc tükröződő lábbal
Fotó megosztása:
Nem kell piszkavasat keresgélni, teleszkóp tartja a motorházfedelet
Fotó megosztása:
Matt bundát kapott a külső visszapillantó
Fotó megosztása:
Mókásan működik de sajnos műanyagból készült
Fotó megosztása:
A hátsó légterelő alatt fut a pótféklámpa fénycsíkja
Fotó megosztása:
Elképesztő hangokat ad ki magából
Fotó megosztása:
Persze ez is LED-es
Fotó megosztása:
Rafinált mintájú alufelni
Fotó megosztása:
Hűtőrács, sok-sok krómmal
Fotó megosztása:
Versenypályán igazán élvezetes játékszer az új TT
Fotó megosztása:
Kanyarban valószínűtlenül tapad
Fotó megosztása:
Igényes, sportos, ötletes utastér
Fotó megosztása:
Puha, jószagú utastér
Fotó megosztása:
Közvetlen kormány, változtatható rásegítéssel
Fotó megosztása:
A kézi és az automatikus váltó is hatfokozatú
Fotó megosztása:
Lámpakonzol
Fotó megosztása:
TT-emblémaa korrmányon
Fotó megosztása:
Tisztességes munka ahatfokozatú váltó, de nem lesz bele szerelmes az ember
Fotó megosztása:
Start gomb
Fotó megosztása:
Egyszerűen muszáj tekergetni, nyomogatni
Fotó megosztása:
Sorban a többfunkciós légbeömlők
Fotó megosztása:
Hatalmas műholdkép a műszerfal helyén
Fotó megosztása:
Térkép a táj
Fotó megosztása:
A TTS-ben akár egy óriási fordulatszámmérőt is kitehetünk a műszerfalra
Fotó megosztása:
Így fest egy TT kulcs
Fotó megosztása:
Hátulról ilyen a lámpa, csíkban futó fék- és halovány tolatólámpával
Fotó megosztása:
A szokásos, agyonburkolt motor
Fotó megosztása:
Ennyi a csomagtartó
Fotó megosztása:
A mosógép is befér, de hogy utána nem csukjuk le az ajtót, az biztos
Fotó megosztása:
Pótkerék nincs
Fotó megosztása:
Kedves figyelmeztetés, ne csapjuk le a csomagtartót, mert megölhetjük vele a hátsó ülésen senyvedőt
Fotó megosztása:
A fehérek dízelmotorosak
Fotó megosztása:
Versenypálya garázsában is jól mutat az új TT
Fotó megosztása:
TT embléma a bal felső, a hangért felelő szerkentyű a jobb alsó sarokban
Fotó megosztása:
Nagy szilárdságú acélból és könnyű alumíniumból készül a kasztni
Fotó megosztása:
Fotó megosztása: