Oldalsó légbeömlőket alakítottak ki, csinosabbra szabták a fényszórókat, a motortér fedelére hőelvezető réseket vágtak, a hátsó szárnyat optimalizálták, a zárófényeket pedig LED-ekkel szerelték fel. Ezek a változások alighanem hamarosan a kupén is megjelennek, ám egyelőre csak a Spider sajátjai, és még látványosabbá teszik az eleve lenyűgöző autót.
A modell kétféle tetőszerkezettel lesz megvásárolható: az egyik egy kiemelhető, nem összehajtható vászon szerkezet, míg a másik egy festetlen, nyers szénszálas panelből álló keménytető – mindkettőnek megvan a maga varázsa.
Mivel a 4C vázszerkezete eleve nem hagyományos, hanem szénszálas kompozit monocoque tepsi, a tető elhagyásából eredő szerkezeti gyengülést könnyebben tudták ellensúlyozni a mérnökök. Ez a tömeg alacsonyan tartása miatt fontos, és nem is kellett csalódnunk: a Spider mindössze 10 kilóval nehezebb a kupénál, így nem csorbul a vezetési élmény, amelyet a precíz futómű mellett a változatlanul átvett, 1,75 literes, 240 lóerős turbómotor garantál. A végsebesség 258 km/óra.
A 4C Spider négyféle új alufelnivel választható, a féknyereg szintén négy színben (fekete, piros, ezüst, sárga) kérhető. Vadonatúj a képeken is látható sárga fényezés (további hat választható); az utastérben hatféle árnyalat és kétféle üléskárpit bonyolítja a dolgot.
A modell forgalmazása idén nyáron veszi kezdetét.
Rengeteg további kép vár a