Egyre inkább meglepő minden olyan tanulmányautó, amelyet nem áram, de legalábbis hálózatról tölthető hibrid rendszer hajt. Az Infiniti Q60 pont ilyen: orrában egy új generációs, közvetlen befecskendezéses, ikerturbós benzinmotor dolgozik; a kerekek közül a hátsók kapják a nyomatékot. 
A hajtáslánc további részleteiről tapintatosan hallgat a gyár, ahogy gyakorlatilag minden egyébről is. Csupán annyit lehet tudni, hogy az autó 4690 mm hosszú, 1865 mm széles és 1370 mm magas. Az előd 3,7 literes erőforrása 320 lóerőt tudott, a tanulmány, illetve az abból kifejlesztendő szériaváltozat aligha marad el mögötte.
Japán kihívó az Audi A5-nek 1
Japán kihívó az Audi A5-nek 27
A 2+2 üléses kupé formai szempontból az Infiniti Q50-nel megkezdett dizájnirányzatot fejleszti tovább, ragaszkodva a márka egyedi stíluselemeihez. A csomagtérfedél középrészen kiemelkedő szárnyprofil a lökhárítók sarkaiból kiinduló ívet követi, ahogy az első légbeömlők külső oldalfala is a hűtőmaszk felső élének folytatásaként rajzolódik ki. A fényszórók a hátsó kerekekig tartó, nyílegyenes karaktervonalat indítanak útnak, az első kerékdob merész töréssel megy át függőleges légterelő lapkába, majd abból küszöbtoldatba.
A 2+2 személyes utastér meglepően kevéssé rugaszkodott el a racionalitástól, ami nem véletlen, hiszen saját állításuk szerint soha nem építettek még ennyire szériaközeli tanulmányt.
Japán kihívó az Audi A5-nek 28
A műszerfal is mentes az ilyenkor szokásos digitális bohóckodásoktól, a mélyre helyezett audio-kezelőpanel a Q50 öröksége, ám új felületet kapott. A térbeli kidolgozású felületeket finom anyagok borítják, kézzel varrott bőrrel találkozunk a műszerfalon, a kormányon és az ajtópaneleken; utóbbiakat szénszálas betétek tagolják. Az ülések többféle bőrből készültek, hátul is erősen formázott szükségülésekkel találkozunk.
Sportautóként és prémium kocsiként egyaránt helyt kell állnia a második generációs Q60-nak, ezért olyan megoldásokat alkalmaztak benne, mint a továbbfejlesztett Direct Adaptive Steering, azaz a változó áttételű, villámgyors kormánymű, vagy az új InTuition rendszer, amely a gyújtáskulcs alapján felismeri vezetőjét, és a legkülönfélébb beállításokat képes személyre szabva eltárolni, majd előhívni, az üléshelyzettől a klímaberendezés állásán át az audio- és navigációs rendszer paramétereiig.
Japán kihívó az Audi A5-nek 29