Ázsiában egy ideje forgalmazzák már azt a szedánt, amelynek ferdehátú verzióját egyes piacokon Mirage, másutt (mint Magyarorszáson is) Space Star néven forgalmazza a Mitsubishi, és amely a héten Európában is bemutatkozott, az eredetileg is használt Attrage néven.
A Peugeot 301, a Škoda Rapid és társaik viszonylag komoly jelenlétet faragtak már ki maguknak Közép-Európában, az Attrage azonban egy számmal kisebb náluk: 4245 mm-es hossza húsz, 2550 mm-es tengelytávja 5-15 centivel marad el tőlük, a 450 literes csomagtartó 50-100 literrel szerényebb. 
Az Attrage a Renault Thalia távozása óta üresen álló szegmensbe léphet be ? kérdés, hogy valóban van-e kereslet ezekre az apró szedánokra (mely esetben a Suzuki Dzire-tól a Honda Amaze-en át a Renault Scaláig számos konkurense is követheti őt Ázsiából), vagy okkal nem kínálnak mostanában négyméteres négyajtóst a gyárak Európában.
Városi szedánnal újít a Mitsubishi 1
Városi szedánnal újít a Mitsubishi 13
Az Attrage a Space Star kétféle motorja közül a nagyobbikat kapta meg; az 1,2 literes erőforrás 80 lóerejének és 106 Nm nyomatékának 905 kg saját tömeggel kell megbirkóznia. Ez eleve 85 kilóval több a ferdehátúnál, amihez hozzájön még a nagyobb csomagtartó (235 helyett 450 liter) megtömésével járó extra tömeg. Az autó átlagos üzemanyag-fogyasztása bő fél literrel nagyobb, mint az ötajtós verzióé, ám így is 5 liter alatt marad.
Egyelőre csak a belga árak ismeretesek: az autó itt 500 euróval kerül többe, mint az 1,2 literes motorral szerelt Space Star legolcsóbb kivitele. Ez magyar viszonyokra átszámítva 3,5-3,6 forintos induló árat feltételezne, ám a hazai importőr a hivatalos tájékoztatás szerint nem forgalmazza a modellt.
Városi szedánnal újít a Mitsubishi 14