Utolsó, adminisztratív fázisához érkezett a Chevrolet márka kivonulása a régióból, új modelljeit Magyarországon az idén már nem lehet megvásárolni – közölte a Chevrolet Central and Eastern Europe Kft.
Mintha a GM vezetőinek nem volna érzéke a márkák elhelyezéséhez. Az Oldsmobile, a Geo és mások kimúlása után a Chevy is búcsúzik - de csak Európától
Mintha a GM vezetőinek nem volna érzéke a márkák elhelyezéséhez. Az Oldsmobile, a Geo és mások kimúlása után a Chevy is búcsúzik - de csak Európától
Fotó megosztása:
Közép- és Nyugat-Európában a Camaro és a Corvette értékesítésével marad jelen a Chevrolet
Közép- és Nyugat-Európában a Camaro és a Corvette értékesítésével marad jelen a Chevrolet
Fotó megosztása:
Hazánkban a jövőben is működnek a Chevy-márkaszervizek, csak az újautó-értékesítés szűnik meg 2015 végével. Az Opel-kereskedések feladata minél nagyobb arányban a GM-berkein belül tartani az ügyfeleket autócserekor
Hazánkban a jövőben is működnek a Chevy-márkaszervizek, csak az újautó-értékesítés szűnik meg 2015 végével. Az Opel-kereskedések feladata minél nagyobb arányban a GM-berkein belül tartani az ügyfeleket autócserekor
Fotó megosztása:
A GM helytartói azt nem tudták megoldani, hogy először jöjjön ki ugyanazzal a technikával a prémiumtermék és az előkelő rokonsággal villoghasson az olcsóbb változat. Helyette a C Vectrából lett Saab 9-3 és Cadillac BLS
A GM helytartói azt nem tudták megoldani, hogy először jöjjön ki ugyanazzal a technikával a prémiumtermék és az előkelő rokonsággal villoghasson az olcsóbb változat. Helyette a C Vectrából lett Saab 9-3 és Cadillac BLS
Fotó megosztása:
Tőlünk keletre megmarad a Chevrolet: Oroszországban eleve erősek a pozíciói és ott növekedés is várható. Nyugatabbi piacokba kár volna dönteni a pénzt., ezt helyesen mérte fel a menedzsment
Tőlünk keletre megmarad a Chevrolet: Oroszországban eleve erősek a pozíciói és ott növekedés is várható. Nyugatabbi piacokba kár volna dönteni a pénzt., ezt helyesen mérte fel a menedzsment
Fotó megosztása:
Nagyon sokat fejlődtek a termékek biztonságban, designban, kényelemben és némileg árban is léptek előre. A Daewoo-k helyét üresen hagyta a GM, a Dacia pedig élt is az eséllyel
Nagyon sokat fejlődtek a termékek biztonságban, designban, kényelemben és némileg árban is léptek előre. A Daewoo-k helyét üresen hagyta a GM, a Dacia pedig élt is az eséllyel
Fotó megosztása:
Tőlünk keletre megmarad a Chevrolet: Oroszországban eleve erősek a pozíciói és ott növekedés is várható. Nyugatabbi piacokba kár volna dönteni a pénzt., ezt helyesen mérte fel a menedzsment
A General Motors 2013 decemberében jelentette be, hogy 2015-ig kivonja a Chevrolet márkát Európából. A döntést az európai autópiac kedvezőtlen helyzetével és a teljesületlen üzleti elvárásokkal indokolták. Célként jelölték meg a General Motors európai termékkínálatának letisztítását, az Opel és a Cadillac testvérmárka piaci pozíciójának erősítését is.
Megyeri György, a Chevrolet Central and Eastern Europe Kft. ügyvezető igazgatója szerint az autóértékesítés szempontjából a kivonulás, mint folyamat lezárult, tudomása szerint nincs már új autó az országban, és nincs Chevrolet-ket értékesítő márkakereskedés sem. Tavaly még 254 új Chevrolet-t helyeztek forgalomba Magyarországon.
Azok a kereskedések, amelyek eddig is képviselték a márkát, továbbra is foglalkoznak ezzel. A korábbi 23 partner közül 21 továbbra is működik Chevrolet-márkaszervizként, vagyis a tulajdonosokat a kivonulás miatt hátrány nem éri. Az autók szervizelése és az ellátás eredeti alkatrészekkel változatlan módon fennmarad, garanciális vállalásaiért szintén helytáll a cég a kivezetés után is.
(Forrás: MTI)