Kevésen múlott, hogy a most bemutatott RS3 nem hibrid hajtást kapott, ám a hátrányok egyelőre nagyobbak, mint az előnyök, mondta el brit újságíróknak Stephan Reil, az Audi quattro részlegének első számú embere. 
A nagyobb teljesítmény mellett ugyanis figyelembe kell venni a vezetési érzetet és a kanyarvételi képességeket, és ezeken a területeken ma még elmaradnak a hibrid hajtásláncok a hagyományos belső égésű rendszerek mögött, tette hozzá.
Hibrid sportmodellekkel erősít az Audi 1
Az első generáció R8 e-tron akkumulátorcsomagja gigantikus behemót volt. Az újonc jóval kompaktabbnak ígérkezik.

Az első generáció R8 e-tron akkumulátorcsomagja gigantikus behemót volt. Az újonc jóval kompaktabbnak ígérkezik.

Az első generáció R8 e-tron akkumulátorcsomagja gigantikus behemót volt. Az újonc jóval kompaktabbnak ígérkezik.


Az Audi következő generációs akkumulátor-technológiája azonban megoldást hozhat ezekre a problémákra, mondta a szakember: a kisebb, könnyebb akkucsomagok kevesebb kompromisszumot jelentenek a tömegközéppont emelkedése, illetve a súlynövekedés terén, így szóba jöhet az RS modellekben történő alkalmazásuk.
Az a bizonyos új generációs akkumulátor pedig már nincs is olyan messze: ezekkel szerelték fel az a vadonatúj R8 e-tron modellt, amelyet idén márciusban fog megismerni a világ. A tisztán elektromos szupersportkocsinak állítólag három éven belül kijön egy dízel-elektromos hibrid verziója is – ha Le Mans-ban megfelelt ez a kombináció, talán az utcán is meglesz a helye.