PB104 – a Bimota hagyományos piros-fehér-fekete trikolorjában pompázó autón ez a felirat látható. A betűk az alkotó párosra, az 1 az első közös munkára utal, a 04 pedig arra, hogy ezúttal nem két-, hanem négykerekű járműhöz adta nevét a legendás olasz motorkerékpár-gyártó.
A veronai motorkiállításon bemutatott Peugeot RCZ R Bimota Special Edition az egyedi festés mellett fekete ötküllős felniket kapott. A beltérben elöl Alcantara üléseket találunk, a hátsó üléseket kiszerelték, helyükre sisaktartók kerültek. A piros betétekkel díszített műszerfalon GoPro kamerákat helyeztek el, az utas előtt érintőképernyős multimédia rendszer (TomTom Bridge) található.
Kőkemény sportkupé a Peugeot-tól 1
Kőkemény sportkupé a Peugeot-tól 39
A látvány azonban másodlagos jelentőségű a motorteljesítmény mellett: az 1,6 literes turbómotor, amely az RCZ R kivitelben eleve 270 lóerős, ezúttal 304 lóerőt ad le. A plusz izomhoz új kipufogót szereltek be, átprogramozták a motorvezérlést, és lecserélték a turbófeltöltő lefúvató szelepét. A fékrendszert is átdolgozták, elöl új, négydugattyús nyereg harapja a 38 centis tárcsákat. A futóművet 10 mm-rel leültették.
A Peugeot egyelőre nem nyilatkozott a modell gyártásáról, de mivel nem tanulmányként, hanem, limitált kiadásként prezentálták, elképzelhető egy kis darabszámú széria.
Kőkemény sportkupé a Peugeot-tól 40

Kőkemény sportkupé a Peugeot-tól 41


A Bimota manufaktúrát 1973-ban alapították Riminiben, hogy japán és olasz motorkerékpárok blokkjai köré építsenek vázakat és idomokat, bár néhány teljesen saját fejlesztésű modellt is bemutattak. A motorsportban aktív márka legextrémebb és legismertebb alkotása az immár harmadik generációját taposó Tesi, amely hagyományos villák helyett függőcsapszeges első futóművet kapott, kerékagy-kormányzással.