Az Északi-sarkkör közelében rótta fagyos köreit az a képeken látható prototípus, amely már a jövő évi Ferrari FF modellt készíti elő. 
A hírek szerint a California és a 458 után Maranello családi modellje is megújul, bár ez kívülről szemlélve aligha lesz felismerhető: a kötelezően, de visszafogottan átrajzolt lökhárítók és fényszórók mellett mindössze a hűtőmaszkot és a légbeömlőket növelték meg valamelyest, azokat is csak azért, hogy több levegőt kaphasson a 6,3 literes, V12-es erőforrás.
A több levegő nagyobb teljesítményt jelent, és bár ennek mértéke egyelőre rejtély, a jelenlegi 660 lóerőnél érezhetően többet kell majd tudnia a blokknak, hogy megérje vesződni vele. Ugyanakkor hiába számítunk olyan jelentős, 100 lóerő körüli növekedésre, mint a 458 kapcsán: ott ugyanis turbómotorra cserélik az eddigi szívó V8-ast, míg az FF tudomásunk szerint nem kap feltöltést.
Erősebb lesz a négyüléses Ferrari 1
Erősebb lesz a négyüléses Ferrari 13
A motor fejlesztése mellett új, nyolcfokozatú, duplakuplungos sebességváltót kap a Ferrari FF, amely gyorsabb kapcsolásokat és kedvezőbb üzemanyag-fogyasztást ígér, mint a jelenlegi, hétfokozatú egység. A hírek szerint az összkerékhajtási rendszert is áthangolja a Ferrari; elsősorban a módosított futómű nyomán eleve javuló vezetési élményt szem előtt tartva.