Lehet, hogy a Porsche már az új generációs Panamerán dolgozik, de a világ nem áll meg, így a tuningipar tovább élesíti az aktuális modellt.
A maga 3,8 másodperces százas gyorsulásával a Porsche Panamera Turbo S minden, csak nem lomha. A tuningműhelyek azonban szeretik a kihívásokat, így a Gemballa is, amely pár éve megépítette a gyárilag 570 lóerős modell 700 lóerős átiratát, most pedig ezt is tovább csiszolva létrehozta a félelmetes, 720 lóerős csúcskivitelt. Ráadásul ez nem a főtengelyen, hanem a hajtott keréken mért érték.
Míg alapállapotában 310 km/óránál kifogy a szusz a Panamera Turbo S-ből, a Gemballa 720 itt még intenzíven gyorsít, hogy aztán 340-nél elektronika akassza meg a száguldást.
A hivatalos kalkulációk szerint 3,3 másodperc kell csupán az autónak ahhoz, hogy elérje a 100 km/óra sebességet, egy gyári teszten azonban ennél is fürgébbnek bizonyult az autó: 3,2 másodperc alatt ugrott százra. Kétszázig egyébként mindössze 9,7 másodpercig tart a sprint, a 300-as tempót pedig 26,4 másodperc alatt éri el az autó – ez nagyjából fél perccel gyorsabb, mint a gyári kivitelű jószág.
Ezzel a 2,3 tonna körüli súlykategória abszolút leggyorsabb autójának számít a GTP 720, amely egyébként a Sachsenringen is rekordot futott, bár a „leggyorsabb Panamera-alapú tuningautó” cím eléggé mondvacsináltnak hangzik.