Hét perc negyven másodperc: ennyi idő alatt tette meg a Nürburgring északi nagykörét a Porsche Cayman GT4, és ezzel olyan illusztris modellek társaságba verekedte be magát, mint a Mercedes SLS AMG, a Mercedes-Benz SLR McLaren vagy a Lamborghini Murcielago LP640 – vagy hogy máshogy fogalmazzunk, gyorsabb volt, mint a Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera vagy a Ford GT.
a videó a hirdetés után indul
A Cayman GT4 a 911 Carrera S blokkját kapta meg; teljesítménye 385 LE, azaz pontosan 45-tel (avagy 13 %-kal) több, mint a nemrég bemutatott, akkor még csúcsverziónak számító Cayman GTS modell. A sebességváltó manuális, az autó 4,4 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára – ez a motordonor Carrera S szintje. A végsebesség 295 km/óra.
A futómű a 911 GT3 komponenseiből építkezik, a hasmagasság 30 mm-rel csökkent, a fékeket megnövelték. Ha ezek a részletek nem tűnnek fel, a Cayman GT4 akkor is könnyen megkülönböztethető mezei testvéreitől: elöl három markáns légbeömlő torok, hátul egy masszív, rögzített légterelő segít az azonosításban. A GT4 az első Cayman, amelynek mindkét tengelyénél leszorítóerő ébred.
Pályaversenyautót faragtak a kis Porschéból 1
Pályaversenyautót faragtak a kis Porschéból 27
Az opciós listán karbon-kerámia  fékrendszer, szénszálas kompozit üléshéjak, egyedi tartalmakkal kiegészített Sport Chrono csomag, valamint pályaversenycsomag szerepel.
A GT4-et márciustól szállítja ki az ügyfelekhez a Porsche; a modell bruttó németországi vételára 86 ezer euró, azaz 16 százalékkal drágább, mint a Magyarországon 24 millió forintba kerülő Cayman GTS.
Pályaversenyautót faragtak a kis Porschéból 28