A pár nappal ezelőtti kémfotós álcaruhát ledobva a jellegzetes OPC-kék színben mutatkozott be az Opel Corsa sportos csúcsváltozatának új generációja. Lehetne persze akár babarózsaszín is, a hatalmas légbeömlőkkel tagolt, vadonatúj orrkialakítás, a vaskos küszöbtoldatok, a kétféle kivitelben, normál és XL méretben választható hátsó szárny és a dupla Remus kipufogó elárulja a modell igazi természetét.
Az utastérben Recaro sportülések, vágott aljú sportkormány, valamint egyedi váltógomb, pedálok és műszerek várják a pilótát, aki persze nem a külsőségek miatt vágyik az autóba, hanem az 1,6 literes turbómotor miatt, amely jelenlegi kiadásában 207 lóerőt és 245 (túltöltéssel 280) Nm nyomatékot bocsát a rendelkezésére. Különösen sokat dolgoztak a telt nyomatékgörbén a német mérnökök, így az új modell hamarabb kezd el húzni, mint elődje. Álló helyzetből 6,8 másodperc alatt éri el a 100 km/óra sebességet, a végsebesség 230 km/óra.
A Koni segítségével kifejlesztett futómű újszerű, frekvenciafüggő lengéscsillapítása az autó saját rezgéséhez igazítja a csillapítás mértékét, így a Corsa OPC nem csak dinamikus, de kényelmes is marad, dacára a 10 mm-rel megkurtított rugóutaknak és az alacsony oldalfalú, 215/45 R17 méretű abroncsoknak.
Az ESP teljesen kikapcsolható, illetve létezik egy köztes üzemmód is, amikor inaktív a kipörgésgátló, és engedékeny a menetstabilizáló.
A Corsa OPC opciós versenycsomaggal (Performance Package) is megvásárolható. Ez 18 colos kerekeket, mechanikus differenciálzárat, valamint Brembo fékrendszert kínál, elöl elöl 330 mm-es tárcsákkal.