Március ötödikén kezdik meg az esztergomi Suzuki új modellje, a Vitara sorozatgyártását. A lépést hosszú technológiai, gyártási előkészületek előzték meg – mondta a Napi Gazdaságnak a vállalat kommunikációs vezetője.
Nem hasonlít a testvérmodell S-Crosshoz. A design az első tapasztalatok szerint tetszik nőknek és férfiaknak is
Fotó megosztása:
Exkluzív bemutatón vezethettük a még prototípusgyártásból származó Suzuki Vitarát. Az esztergomi SUV majdnem olyan jó, amilyen jól kinéz
Fotó megosztása:
Exkluzív bemutatón vezethettük a még prototípusgyártásból származó Suzuki Vitarát. Az esztergomi SUV majdnem olyan jó, amilyen jól kinéz
Fotó megosztása:
Óriási előrelépés a jól működő adaptív tempomat, a LED-es fényszóró is menő
Fotó megosztása:
417,5 centis a karosszéria. Pár év múlva a Suzukinak lesz egy ennél kisebb SUV-ja is
Fotó megosztása:
Jó volt vezetni az autót. Váltója pontos, az 1075 kilós kocsival könnyen elboldogul a benzines szívómotor is
Fotó megosztása:
Kanyarban nem sokat dől a karosszéria. A kormányzás élettelen, míg a rugózási kényelemmel nincs baj, amennyire ezt a francia utakon meg lehet ítélni
Fotó megosztása:
Rugged kivitelben elöl-hátul szürke lökhárítóbetét teszi marconábbá az autót
Fotó megosztása:
LED-ek világítanak a fényszóróban, nemcsak a nappali menetfényt adhatják. A kék színezés jót tesz a látványnak
Fotó megosztása:
Feláras az eltérő tetőszín. A többi fotón látható kék és ez a kolbászzsír-metál is új fényezés
Fotó megosztása:
1991-ben debütált az ötajtós, amelyből V6-os is készült
Fotó megosztása:
Népszerű volt a kabrió az 1998-ig gyártott első generációból
Fotó megosztása:
Látványra jó a műszerfal, de a minőségérzetet rontják a kemény műanyagok. Végre van nagy érintőképernyő és navigációsrendszer
Fotó megosztása:
Többször hangsúlyozták a gyári emberek, hogy ezek a kocsik a prototípusgyártásban készültek, nem szériaautók, de semmilyen összeszerelési hiányosságot nem fedeztünk fel
Fotó megosztása:
Alaphelyzetben 375 literes a csomagtartó. A Vitara kellően tágas családi autónak
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Kényelmesek az első ülések, a kilátás és a biztonságérzet is jó a magas üléshelyzettel
Fotó megosztása:
Bőven van elég hely hátul 190 centis utasok számára
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Nagy fejlődés az érintőképernyő, amellyel tükrözni lehet a mobiltelefont, használhatjuk vele az okostelefonon futó programot
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Egyszerűen, a felső gombbal kiválasztható három közül az automatikusan tartott követési távolság
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Négyféle üzemmódban működhet az összkerékhajtás. Mindkét motorral lesz elöl hajtó változat is
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Ruska Viktória a gyártási darabszámról és a beruházás részleteiről későbbre ígért tájékoztatást. 2015-től kezdődően minden második évben új modell kerül ki a Magyar Suzuki esztergomi gyárából, amely stratégiát váltott.
Korábban Esztergom feladata az volt, hogy olcsó, családi kisautót értékesítsen Magyarországon és Európában. Az új koncepció szerint a magyar gyár már a flottamegrendelők igényeit is kielégíti, és világszerte forgalmazza járműveit.
Látta a nap képét? 11 autót rongált meg egy teherautó az M3-ason!