Jó és rossz oldala is van annak, ha egy cég külsős beszállítótól veszi az olyan fődarabokat, mint a motor. Az olasz Pagani hagyományosan az AMG-vel áll szerződésben, csakhogy úgy tűnik, ez a megállapodás száz darab erőforrás leszállítására vonatkozott. Állítólag ez határolta be a Huayra gyártási mennyiségét is: lapértesülések szerint elfogyott a motor-kontingens, így véget ért a modell pályafutása.
Ez persze nem azt jelenti, hogy a termelés is véget ért, hiszen a Pagani megrendelésre gyárt, így a következő néhány évre még lesz elfoglaltsága az üzemnek.
A Huayra 2011-ben jelent meg a Pagani kínálatában. Az AMG kifejezetten ehhez az autóhoz gyártotta V12-es blokkjának egy egyedi kivitelét; a 730 lóerős, 6,0 literes blokknak egy 1350 kilós, szénszálas monocoque vázra épülő testet kell mozgatnia. A menetdinamika ennek megfelelően szédítő: az 1000 Nm nyomaték három másodperc alatt lövi százra az autót, a végsebesség 370 km/óra felett van.
A Huayra alapára valamivel több mint egymillió euró (300 millió Ft), hozzá 30 millióért szénszálas karosszéria, ötmillióért egyedi bőröndszett vásárolható. További árakat innen leshetsz, de készülj fel, sokkoló a lista!