Egyetlen példányban, az esetleges vásárlói érdeklődés felmérésére született a Nissan 370Z eddigi legextrémebb kiadása: a Roadster a Nismo-tuningos hajtásláncot vászontetővel kombinálja.
Bejött ez a Nismo dolog a Nissannak: az eladások 15-20 százalékát teszik ki a szteroidozott modellek. Van köztük szupersportkocsi (GT-R, az utolsó szálig eladva), sportos kupé (370Z) és bohókás városi szabadidőjármű (Juke) – nyitott tetős sportmodell azonban nem.
Kigyúrták a Nissan roadsterét 1
Kigyúrták a Nissan roadsterét 39
Ezt orvosolja elvi szinten a 370Z Nismo Roadster Concept. Nem véletlenül hat szokatlanul agresszíven az autó: egyes aerodinamikai elemeit a GT-R ihlette, ezen felül pedig a Nismo teljes esztétikai tárházát kiaknázták a tervezők, a piros dekorelemektől a 19 colos, kovácsolt alufelnikig. Mindezt egyedi, szénszálas hátsó légterelő koronázza meg, és már kész is a radikális sportjármű. 
Habár besorolása roadster, mégsem annyira puritán a 370Z Nismo, hogy lemondana a motoros tetőmozgatásról vagy az automata reteszelésről; sőt, az olyan tömegnövelő elemek is megmaradtak, mint az örvénylést mérséklő, felhajtható üveglap, vagy az összehajtott tetőre boruló acélfedél.
Kigyúrták a Nissan roadsterét 40
A beltérben is a sportos fényűzés uralkodik, a Recaro üléseken pirossal varrott, fekete bőr ad randevút különleges, kosztaszító műszálas anyagnak – ez a fehér betét nem csak jól néz ki, de a napon hagyott autó utasterének átmelegedését is gátolja.
A hajtáslánc megegyezik a 370Z Nismo kupééval: 350 lóerős, 3,7 literes V6-os, változó emeléssel és szelepvezérléssel, különleges kipufogóval, módosított motorvezérléssel. A hétfokozatú automata váltó sem változott, visszaváltáskor gázfröccsöt ad, a kormányról pedig valós kézi üzemmódban kapcsolgatható. A nyomaték rövidebb végáttételen keresztül jut el a részlegesen önzáró differenciálműre, és onnan a hátsó kerekekre.
Kigyúrták a Nissan roadsterét 41