Egy idei gyártású Range Rover Sport, és egy szintén idén készült LR4 (európai nevén Land Rover Discovery): mindössze ezt a két gépkocsit szeretné berendelni egy rövid szerviz-beavatkozásra a Land Rover észak-amerikai importőre.
Mindkettőbe a gyár háromliteres, kompresszoros V6-osát építették be, ám előfordulhat, hogy a hajtókarokat rögzítő csavarokat nem megfelelő nyomatékkal húzták meg. Legrosszabb esetben a hajtókar leválhat a főtengelyről, és megszorulhat a motor, ezért most arra kérik a tulajdonosokat, keressék fel a márkaszervizüket.
A probléma orvoslása gyors és radikális: a gyár ingyen kicseréli a komplett motort.
Ezzel párhuzamosan egy másik visszahívást is kihirdetett a Land Rover. Ebben több mint 60 000 autó érintett: az elmúlt három évben gyártott Range Rover és Range Rover Sport (képünkön) modellek egy részénél hibás lehet az utasoldali légzsák ülésfoglaltság-érzékelője, így előfordulhat, hogy a légzsák akkor is kikapcsol, ha ülnek a kérdéses ülésen.
Nem kettő, hanem 785 darab autóban cserélt ingyen motort a Porsche. A GT3 475 lóerős szívómotorjával már megoldódtak a gondok; az utód 500 lóerős, 4,0 literes lesz!