Nem kap büntit, aki nem ismeri fel az átdolgozott 911 Turbót annak közelgő, szeptemberi premierjén: elöl módosították a lökhárítót, valamint a légbeömlőket, átalakították a fényszórók belső szerkezetét, megújult a LED-es nappali fény.
Hátul a friss lámpatestek mellett átdolgozták a motortér szellőzőnyílásait: a lényeg nem az esztétikum, hanem a minél jobb aerodinamika, ami jelen esetben a motor minél jobb hűtését jelenti.
Nem látod? Nincs harag! 1
Nem látod? Nincs harag! 19
Az igazi változásoknak csak a tulajdonosok örvendhetnek: a középkonzolon új, nagyobb érintőképernyős kezelőfelület található, várhatóan online szolgáltatásokkal, tetszetős grafikákkal és modern navigációs funkciókkal.
A kormánykerék a 918 Spyderéhez hasonló – ezt a poént mostanában többször is elsütötték, ettől függetlenül még mindig ütős a három dupla fémküllővel szerelt, apró volán.
Egyelőre nem tudni, változik-e a 3,8 literes, ikerturbós hathengeres, vagy marad az 520 lóerős teljesítmény (Turbo S modell esetén 560 LE). A helyzetet bonyolítja, hogy hamarosan további turbós modellek érkeznek a Porsche kínálatába. Ezek is megkapják a 911 Turbo vizuális elemeit, minden bizonnyal a módosított műszerfallal együtt: a Porsche a teljes szériát átdolgozza a Frankfurti Autószalonra. 
Nem látod? Nincs harag! 20