Dörzsölhetik a tenyerüket a Ford fejesei, sikergyanús a Mustang európai megjelenése. A kultikus izomautó gyártásának 50 éves története során most először rendelhető meg Európában is, eddig csak szürkeimportban került az öreg kontinensre a kocsi.
Figyelemreméltó áron vezeti be legendás sportautóját a Ford: áfával, regadóval 13 millióért már nyolchengeres Mustangot adnak
Figyelemreméltó áron vezeti be legendás sportautóját a Ford: áfával, regadóval 13 millióért már nyolchengeres Mustangot adnak
Fotó megosztása:
650 000 forinttal kevesebbe kerül a kézi váltós az automatikusnál. A gumiégetős Line Lock funkciót aktiválva rá kell lépni a fékre, amivel rögzülnek az első kerekek, aztán a kuplung felengedésekor gázt adva a féknyomás megmarad elöl, a hátsó kerekek szabadon füstölhetnek
650 000 forinttal kevesebbe kerül a kézi váltós az automatikusnál. A gumiégetős Line Lock funkciót aktiválva rá kell lépni a fékre, amivel rögzülnek az első kerekek, aztán a kuplung felengedésekor gázt adva a féknyomás megmarad elöl, a hátsó kerekek szabadon füstölhetnek
Fotó megosztása:
GT-nek hívják a V8-as verziót. A turbós négyhengeres 310, a szívó nyolchengeres 435 lóerős
GT-nek hívják a V8-as verziót. A turbós négyhengeres 310, a szívó nyolchengeres 435 lóerős
Fotó megosztása:
1,3 millió Ft a 2+2 üléses kabrió felára, a V8-as motor 1 750 000 forinttal kerül többe a 2,3 EcoBoostnál
1,3 millió Ft a 2+2 üléses kabrió felára, a V8-as motor 1 750 000 forinttal kerül többe a 2,3 EcoBoostnál
Fotó megosztása:
50 év után most először van független hátsó felfüggesztése a Mustangnak
50 év után most először van független hátsó felfüggesztése a Mustangnak
Fotó megosztása:
GT-nek hívják a V8-as verziót. A turbós négyhengeres 310, a szívó nyolchengeres 435 lóerős
GT-nek hívják a V8-as verziót. A turbós négyhengeres 310, a szívó nyolchengeres 435 lóerős
A legendás modell európai szerelmesei az első hónapban közel 500 ezer konfigurációt állítottak össze az interneten az új Mustangra, míg a Ford honlapjain több, mint 1,1 millió látogató érdeklődött a vadló árai és opciói iránt.
A konfigurációkban felerészt a 2,3 literes, 314 lóerős motor szerepel, felerészt pedig a, 5,0 literes V8-as, 418 lóerős blokk, és az érdeklődők kétharmada választott manuális sebességváltót. A legnépszerűbb karosszériaszín a Race Red és a fekete.
Európában az új Mustang kizárólag az új FordStore márkakereskedésekben rendelhető meg. Az új stílusú kereskedésekből egyre több jelenik meg a régióban. A Mustang korábban sosem került világszerte forgalomba, ám az új Mustang most több mint 100 piacon lesz kapható. Az első szállítmányok Ázsiába irányulnak, az autó az év közepén érkezik meg Európába.
Kíváncsi vagy itthon mennyibe kerül a Mustang? Itt az árlista.
Ha megnéznél valami izgalmasat a Mustangról, akkor kattints erre a linkre!