Ha tízcentis méretben árulnák, ezerszámra kapkodnák el a játékboltok polcairól a gyerekek a Kahn Design legújabb alkotását, az önmagát komolytalanul vevő, és pontosan ezért kihagyhatatlan platós Defendert.
Már az autó alapját adó, rövid tengelytávú, szimplafülkés, kisplatós modell sem egy autóipari Adonisz, ám Kahnék tettek róla, hogy az eleve suta arányok teljesen felboruljanak: az alapos nyomtáv-szélesítés és a hozzá tartozó kerékdob-toldások, a morcosított motorházfedél és a lecserélt hűtőmaszk szteroidokon élő testépítőhöz teszi hasonlatossá az autót, akinek hatalmas nyakán parányi fej díszeleg.
A klasszikus szürkészöld (hivatalos nevén Keswick Green) fényezést és a háború előtti stílust felelevenítő lemezfelniket megvadító sárga részletektől minden maradék komolyságát elveszíti az autó, a szabadon hagyott szegecsek és a házilagos hatású, kilépőélén rögzítetlen, így terepen tolatáskor simán kiszakadó kartervédő lemez színvonalas gyerekjátékhoz teszi hasonlatossá a Defendert. Különösen jól érvényesül a dizájn csodálatos imbecilitása oldalnézetből, míg a faron inkább a felnőtteknek szól a sárfogó gumit és a jellegzetes célkereszt kipufogót egységbe fogó, kivételesen igényes dizájn.
Az utastérben a Kahnra jellemző extravagancia fogad, a fém ajtóhúzótól a narancssárga fordulatszámmérőn át a steppelt bőrbe burkolt sportülésekig.
Az autó egyetlen eredeti darabja a hajtáslánc: a 2012-es faceliftig használt, 122 lóerős, 2,4 literes dízelmotor manuális sebességváltón és felezőn keresztül hajt. A futómű is gyári, a 8 x 18-as méretű, csillogó fekete, ballonos terepabroncsok ellenben remek érzékkel kiválogatott, utólagos darabok.
Mint a műhely legtöbb alkotása, a hosszú nevű pick-up is csupán a cég gazdag kiegészítő-katalógusának választékát hivatott demonstrálni, ezért ez az egy példány épült belőle. A 28 930 fontért (12,3 millió Ft) kínált autóra cikkünk írásakor már befutott az érdeklődés, amikor ezeket a sorokat olvasod, talán már el is kelt a világ legnagyobb játékautója.