A maga 5575 méteres hosszával kompaktnak semmiképpen sem nevezhető a Bentley 8 hengeres, 512 lóerős csúcsmodellje, de ebben a műfajban nem a méret, hanem az arányok számítanak, és bizony a 3266 mm-es tengelytáv eltörpül az új Maybach 3365 millimétere, vagy pláne a nyújtott Rolls-Royce Phantom 3820 mm-es adata mellett (a Phantom egyébként alapkivitelében is veri a Mulsanne-t, 3570 mm-rel)
Mivel a Bentley-t így észre sem veszik a gigantomániában szenvedő közel-keleti, illetve ázsiai vásárlók, a gyár most megtoldja a Mulsanne tengelytávját. A nagyjából 20 centiméteres nyújtás már kellő férőhelyet és presztízst biztosít az autó tulajdonosának.
Azt egyelőre nem lehet tudni, hogy Európába eljut-e valaha az autó; ha tippelnünk kell, azt mondjuk, nem. Mindenesetre a megnövelt Mulsanne várhatóan felszereltségében is túltesz majd az alapkivitelen.
Ami a hajtást illeti, minden bizonnyal marad a 6,75 literes, nyolchengeres ikerturbó motor 512 lóerővel. A Speed sportverziót aligha építik át, érdekes opció volna ugyanakkor a hibrid hajtáslánc.
A nyújtott Mulsanne várható premierjéről egyelőre nincsenek információk.