Nagy sebességnél fokozott leszorítóerőt ébreszt, ezáltal segít stabilizálni a járművet az az első légterelő lap, amely a kombi mellett a C-osztály szedán kivitelére is felszerelhető. Kifejezetten a kombihoz készítette ellenben a diffúzort idéző hátsó lökhárító-toldatot a Brabus, amely aerodinamikai funkcióval nem bír, ellenben tetszetős keretet ad az áthangolt kipufogórendszert lezáró, négy darab krómozott végcsőnek.
A szerényen feljavított optikához hasonlóan visszafogott motortuning társul: a plug-and-play modulok a motorvezérlés módosításával motortól függően 21-41 extra lóerőt képes előcsalogatni az erőforrásokból, Euro6-os megfelelés mellett.
Picit dögösebb, picit erősebb 1
Picit dögösebb, picit erősebb 11
A Brabus futóműből is kínál újat a vállalkozó kedvű tulajdonosoknak: a rövidebb rugók 30 mm-rel ültetik le az autót, a lengéscsillapítók maradnak a gyáriak, de választható állítható magasságú, szabályozható csillapítású felfüggesztés is, illetve a gyári légrugóhoz is kínálnak ültetőkészletet.
A csomag utolsó eleme a 18-20 colos méretben kínált, feketére fényezett, titánszürke betétekkel megvadított keréktárcsa.