Bármennyire jól hangzik is a másfél tonnára jutó a 326 lóerő, a rajongók pontosan tudják, hogy a 2-es széria jelenlegi csúcsmodellje, az M235i nem más, mint pótlék; megbízott kormányzó, amely a jóval potensebb uralkodó érkezéséig tartja a frontot.
Az átmeneti állapot egészen hamar véget érhet, hiszen a BMW már jó ideje teszteli a valódi, igazi M2-est, amely a várakozások szerint már idén ősszel, a Frankfurti Autószalonon megmutathatja magát.
Az autó számos elemében a 235-ösre épül. Ugyanazt a háromliteres, soros hathengeres turbómotort használja, ám teljesítményét számottevően megemelik; egyes források 370 lóerőről beszélnek, ami szinte pontosan félúton van a M235i és a 431 lovas M4-es között – nagyon fontos ugyanis, hogy a BMW megtartsa a kellő távolságot a négyes széria csúcsmodelljétől, éppen ezért várhatóan a kisebbik M-modell kizárólag kéziváltóval lesz kapható.
Kőkemény BMW sportkupé jön 1
Kőkemény BMW sportkupé jön 19
A másik különbség, hogy az M235i állítható lengéscsillapítókkal szerelt futóműve helyett fix beállítású, igen feszes felfüggesztés tartja majd úton az autót, hiszen az alkalmankénti úri viselkedés helyett a kis tömeg és a kompromisszumoktól mentes vezethetőség az elvárás. Ugyanez a kettős kívánság indokolja szénszálas karosszériapanelek alkalmazását, illetve a mechanikus, részlegesen önzáró differenciálmű beépítését.