Nézd meg azokat a masszív légbeömlőket a Hyundai első ajtaja mögött, ott, ahol a normál Veloster esetében a hátsó félajtónak kellene lennie: ez az egyetlen funkcionális elem mindent elárul az itt látható öszvér prototípus lényegéről.
A hátsó tengely elé, a hátsó ülések helyére beépített motornak levegőt szállító hasítékok elhelyezését masszívan kiszélesített hátsó kerékdob tette lehetővé; és ha már volt hely, a kerékméretet is megnövelték a koreaiak, a nyomtáv is nagyobb, és az orr kialakítását is agresszívebbre vették.
Tetszik? Nekünk is. Mégsem élnénk bele magunkat nagyon a dologba, hiszen bármennyire emelkedik is a Hyundai ázsiója, egy kifejezetten sportos modellt nem biztos, hogy elbírna az arculata. Legalábbis Európában: az észak-amerikai piacon a Genesis kupé körpályán, driftversenyen és a Pikes Peak-i hegyi felfutón elért sikereivel kellően megágyazott annak, hogy hitelesen lépjen színre egy középmotoros sportautó.
Igény éppen lehet, hogy volna rá: a Ford Focus RS, a VW Golf R vagy a Honda Civic Type R klubjában még akadhat hely egy túlmotorizált kompaktnak. Igaz, a középmotor erős túlzásnak hangzik, de miért is ne álmodhatnánk merészeket?