Az Amazon annak idején könyv- és CD-forgalmazóként vált az internetes kereskedelem gigászává. Ma már mindent, szó szerint mindent lehet kapni a nemzetközi e-commerce hálózatban, beleértve az autót is.
Na persze nem mindenfélét, és nem mindenütt. Az Amazon japán honlapján azonban bárki vásárolhat BMW i3-ast (valahol el kell kezdeni, nem?), mégpedig többféle kivitelben.
Sajnos konfigurátor helyett az ügyfeleknek be kell érniük néhány előre összeállított típussal, ráadásul egy összegben sem lehet elvinni az autót – 60 hónapos hitelkonstrukció, illetve autóbérlés között lehet választani, az internetes kereskedőház motorja aligha készült fel a tízmillió forintos nagyságrendű tranzakciók kezelésére. Rendelkezésre áll viszont hatféle szín, az alapverzió, illetve a hatótáv-növelővel felszerelt kivitel, továbbá létezik LED-fényszóróval és néhány egyéb népszerű extrával konfigurált változat is.
Ha valamit, a BMW elektromos autóját stílusos dolog a weben árulni, hiszen sorozatgyártású szénszálas monocoque vázától hajtásláncáig minden elemében az X-generáció gyermekeinek autója, és ha mást nem is ér el vele a cég, felhívja magára Japán internetfüggő társadalmának a figyelmét.