A Cadillac CTS-V nem egy tipikus focimami-szedán. 6,2 literes V8-as motorját kompresszor erősíti, a 640 LE-höz 854 Nm nyomaték társul, a végsebesség 320 km/óra, a százas tempót 4 másodpercnél rövidebb idő alatt éri el a Brembo fékekkel és Michelin Pilot Super Sport abroncsokkal szerelt autó.
Legtöbben boldogan beérnénk ennyivel, a Hennessey számára azonban ez legfeljebb kiindulási alapnak megfelelő. A világ leggyorsabb autóját jegyző műhely kidobta a nagy szedán kompresszorát, és dupla turbót illesztett a V8-asra. Kovácsolt alumínium dugattyúkat,egyedi főtengelyt, átdolgozott hengerfejeket építettek be, lecserélték az üzemanyag-ellátó rendszert, beszereltek egy levegős intercoolert, a motor két végére sportlégszűrőket, illetve rozsdamentes acél kipufogót illesztettek.
Így már megfelelt John Hennessey ízlésének a sportos Cadillac: a teljesítmény meghaladja az 1000 lóerőt, a becsült végsebesség 384 km/óra. Ezzel könnyedén leiskolázná akár a Brabus brutális E-osztályát is, de hogy végül elnyeri-e az áhított címet, az majd a mért gyorsulásoknál kiderül.
Idén mindössze 24 darabot készül építeni a szupererős négyajtósból a cég, amely diszkréten hallgat az árakról – az csak ügyfeleire és rá tartozik.