Vannak tuningolók, akik a külsőségekre helyezik a hangsúlyt. A német mcchip-dkr nem ilyen – lám, már a névválasztásnál sem figyeltek az esztétikumra -, amit viszont a mechanikával művelnek, arra nem lehet egy rossz szavunk sem.
Legújabb munkájuk alanya az Audi TT eddigi legerősebb kiadása, az előző generációs TT RS. Gyári állapotában 340 lóerőt és 450 Nm-t tudott a 2,5 literes, öthengeres turbómotor, ami tovább szolgál az RS Q3 szabadidőjárműben. Saját kategóriájában azonban ma már nem számít versenyképesnek ez a teljesítmény, hiszen lám, a ferdehátú RS3 fedélzetén 367 lóerőt kapunk azonos konfigurációból.
Korosodó ketrecharcos 1
Korosodó ketrecharcos 15
A műtét során új vezérlőszoftvert, módosított turbófeltöltőt és nyitottabb sportkipufogó-rendszert kapott a hajtáslánc. Ez majdnem 40 százalékkal megdobta a teljesítményt: 473 lóerő és 610 Nm fér ki a csövön, amivel akár már az AMG GT alapverzióját (462 LE, 600 Nm) is párbajra hívhatja az idősödő street fighter.
Az Audi egyébként már megerősítette, hogy hamarosan elkészül az új generációs TT RS. Ez azonban az imént említett RS3 Sportback motorját fogja kapni, várhatóan alig módosított teljesítménnyel, így aki nem a legújabbat, hanem a legerősebbet keresi, az a mcchip munkájával tesz jó lóra.
Korosodó ketrecharcos 16