Magyarországon a kemény öklű rendőrtiszt alakítójaként ismerjük William Shatnert, de a világ szerencsésebb felén ő egyértelműen James Tiberus Kirk kapitány, a U.S.S. Enterprise csillaghajó kapitánya a Star Trek című eposzból.
A színész agg korára járműtervezésre adta a fejét, és mi tagadás, első munkája inkább való a galaxis valamely távoli zugába, mint Los Angeles környékére. Ehhez képest a Chicago melletti Aurora városában, egy American Wrench nevű motorépítő céggel közösen tervezte egyszemélyes, háromkerekű járgányát, amely nevét az alumínium borítólemezeket a vázhoz rögzítő szegecsekről kapta.
Nem csak megjelenésében földönkívüli a Rivet: a műfajban szokásos középmotor helyett messze elöl, a vázban kap helyet a blokk, mégpedig nem is akármilyen: a Cadillac CTS-V kompresszoros nyolchengerese, nagyjából 500 lóerővel. Így már érthető, miért nem a hátsó tengelyen csücsül a blokk: kellett a súly, ami gyorsításkor a földön tartja az első kereket. 
T. J. Hooker földönkívüli motorkerékpárja 1
T. J. Hooker földönkívüli motorkerékpárja 11
Nem véletlenül nem látsz egyébként kormányt a motoron: állítólag a fölső idom tetején lévő, két gázkarszerű micsodával lehet majd irányítani a járgányt. 
A Rivet egyelőre nem több grafikánál, de mivel a büszke atya állítólag már idén nyáron ezzel szeretné keresztülmotorozni Amerikát, feltételezzük, hogy már folyik az építés.
A szörny kisszériás gyártása nem elképzelhetetlen, ám egyelőre sem határidőkről, sem vételárról nem esett szó.