Márciusban 102 100 darab autót értékesített világszerte a Škoda. Ez minden idők legjobb havi eredménye a cseh márkától, amely még soha nem adott el százezer darab fölött egyetlen hónap leforgása alatt.
A Škoda első számú piacán, Kínában 25 200 darab autót adtak el, ami 24,4 százalékos növekedésnek felel meg. Nyugat-Európában 46 600 (+2,6%), azon belül Németországban 15 500 (+6,9%) Škoda fogyott.
A kelet-európai régióban, pontosabban Oroszországban ellenben nem megy jól a Škodának: a teljes térségben 10 700 helyett 7100 darab Škoda talált gazdára márciusban, ezen belül a moszkvai képviselet 7800 helyett 4600 autót adott el. Közép-Európa 15 300 autóval képviselteti magát a Škoda térképén, a növekedés 14,3 százalékos. Ennek több mint a felét, 7300 darabot (+30,7%) a hazai, cseh piac vitte el. A magyar piacon márciusban 696 darab Škoda talált gazdára, a növekedés mértéke 8,7 százalék.
A modellekre bontott eredményeket a fenti táblázat tartalmazza. Az új generációs Superb gyártása március 12-én vette kezdetét, a piaci bevezetés júniusban kezdődik, az itt látható, gyenge számok tehát még az elődmodellre vonatkoznak. Érdekes viszont, hogy a január óta ferdehátú és kombi kivitelben egyaránt forgalmazott új Fabia iránt kisebb a kereslet, mint egy évvel korábban, az elődmodell esetében.