Talán a tervezett Mercedes pick-up adta az ötletet a német Startech alkotóinak, amikor az új generációs Range Rover csomagterét a rövidített tetőlemezhez hegesztett, nyitott platóval váltották ki.
Nagy különbség azonban, hogy míg a stuttgarti málhás jószágot valódi haszonjárműnek szánják alkotói, a Startech pick-upjával senki nem fog sódert szállítani. Az autón szénszálas, alumínium és acél dekorelemeket találunk, a keréktárcsa büszke 23 colos. A 110 centis minimál-plató hátfala a távirányítóval, motorosan hajtható le, így további hatvan pakolható centit nyerünk
A képet 8 centis kerékív-szélesítés, egyedi tetőspoiler, LED-fényforrások, valamint állítható hasmagasságú felfüggesztés teszi teljessé; utóbbi révén 3 centivel ültethetjük le az autót.
A típus a Range Rover minden motorjával megrendelhető, beleértve az 510 lóerős, kompresszoros V8-ast is. Utóbbihoz egyedi kipufogórendszer kérhető, amivel 526 lóerőre növelhető a teljesítmény. A sportos csúcsmodell 5,3 másodperc alatt gyorsul százra, a vezérlés 250 km/óránál szabályozza le a motort.
A modellt a jövő héten, Kínában mutatják be a nagyközönségnek.