Négy éven belül csaknem duplájára, 38 százalékra nő az integrált, gyárilag beépített navigációs megoldással rendelkező autók száma, az egyre élesebb verseny miatt a technológia ára drasztikusan csökken, miközben a gyártóknak a legújabb fejlesztésekkel kell helyt állniuk a piacon – állapította meg Balogh Péter, a mobil- és járműnavigációs rendszereket fejlesztő NNG alapító vezérigazgatója.
A vállalat arra számít, hogy árbevétele az elmúlt évekhez hasonlóan évente 30-40 százalékkal nő. Hamarosan újabb amerikai iroda, illetve a nemzetközi terjeszkedés érdekében külföldi fejlesztőközpont nyitását tervezi a cég. Az iGO navigáció piacra lépésének tízéves évfordulóján Balogh Péter azt is közölte, hogy április 20. és 29. között az iOS és Android okostelefonokra ingyen letölthető lesz az offline módban is működő rendszer, amely a cég legfrissebb Magyarország térképét tartalmazza.
A vállalat a magyarországi központja mellett 11 irodát működtet világszerte, egyebek közt Izraelben, Svájcban, Indiában, Ausztráliában, Kínában, Japánban és az Egyesült Államokban.