Szénszálas karosszériaelemek, új generációs erőforrások, akár 130 kilogramm súlymegtakarítás, alapáras adaptív lengéscsillapítás, elektromechanikus oldaldőlés-szabályozás, kézmozdulatokkal vezérelhető fedélzeti rendszerek: a BMW 7-es új generációja az elérhető legmodernebb technológiai szolgáltatásokkal lép majd színre, ahogy ez ebben a kategóriában elvárható.
Mind közül azonban a parkolórobot funkció a legérdekesebb, amely az eddig ismert rendszerekkel ellentétben egyáltalán nem igényli a vezető közreműködését. Pontosabban mégis: a berendezés csak akkor működik, ha valaki nyomva tartja a távirányító erre szolgáló gombját, azonban a számítógép nem csak a kormányt, hanem a gázt, a féket és a sebességváltót is vezérli.
Vezető nélkül parkol az új BMW 7-es 1
Vezető nélkül parkol az új BMW 7-es 9
A rendszer be- és kiparkolásra is alkalmas.
A BMW 7-es várhatóan szeptemberben mutatkozik be a nagyközönség előtt. Addig még finomítani kell néhány rendszerét, például azt, amelyik segít a vezetőnek elkerülni az ütközéseket.