Mintha nem is a General Motors kínai dizájnstúdiójából, hanem egyenesen egy hollywoodi szuperprodukcióból lépett volna elő a Chevrolet-FNR, a cég legújabb elektromos, autonóm gépjárműve.
A mérnökök, a formatervezők és a tartalomfejlesztők közös projektjének indult munkában valahol menet közben lemaradtak a hagyományos autóipari szakemberek, mert az autó hajtástechnológiájáról semmit nem lehet tudni azon túl, hogy a kerékbe épített villanymotorok hajtják, akkumulátorait pedig indukciós töltő hozza üzemkész állapotba. Annál többet mesélnek a formai megoldásokról és az ember és a gép közötti kapcsolatot megteremtő felületekről, azaz a HMI-ről.
A nyolcadik utas: a Chevy 1
A nyolcadik utas: a Chevy 31
A tető csúcspontjától az aszfaltig egyetlen merész ívben alábukó orrkialakítás az Alien filmek címszereplőihez teszik hasonlatossá az autót, a lézeres fényszórók és zárófények, valamint a két irányba, felfelé nyíló „szitakötő ajtók” tovább erősítik az űrharcos jelleget. Nem véletlen, hogy a hajtáslánc indításgátlója a hagyományos jeladó helyett retina-azonosítással oldható fel.
A jármű a tető elhelyezett radar, valamint további érzékelők igénybe vételével képes a vezető nélküli üzemre, ilyenkor az első ülések 180 fokkal hátrafelé fordulnak. A fedélzeti rendszerek kézmozdulatokkal vezérelhetők, de adatbevitelre az utastér minden pontján megtalálható érintőképernyők is használhatók. A műszerfal egyetlen gigantikus kijelző, de hátul, a harmadik üléssor melletti falfelületet is monitor borítja. 
A nyolcadik utas: a Chevy 32