16 ezer dollár: ennyit követelt utasán az alternatív taxiszolgáltatóként ismertté, bizarr bakijairól pedig hírhedtté vált Über.
A fiatal nő egy jótékonysági eseményre sietett volna, de 11 kilométeres utazása már az első perctől szokatlan volt. Miután Jamie Hessel beszállt a megrendelt autóba, a sofőr hosszú percekig meg sem mozdult, majd amikor mégis elindult, abban sem volt köszönet.
A vezető össze-vissza cikázott a sávok között, a navigációs rendszer utasításait figyelmen kívül hagyva egy hosszabb útvonalra kalandozott, majd amikor kézből telefonálva a buszsávba hajtott, Jamie úgy döntött, elég volt. Kiszállt a kocsiból, és gyalog folytatta útját.
Miután panaszt tett a cég diszpécserénél, le is zárta magában az ügyet. A készpénzes fizetés helyett közvetlen hitelkártya-terheléssel dolgozó Über azonban néhány nappal később benyújtotta neki a számlát: összesen 16 251 dollárt, azaz 4,57 millió forintot követeltek a nőn, amiből nyilvántartásuk szerint 1,2 milliót már rendezett, így „csupán” 3,4 millióval lógott a cégnek.
Hatalmas szerencséjére hitelkártyája éppen lejárt, így a monumentális viteldíjat nem tudták behajtani, és amikor pánikban írt a cégnek, hogy tiltakozzon, ott megnyugtatták, hogy csak valami fatális tévedésről lehet szó, és törölték a terhelést.
A vállalat azóta felajánlotta, hogy az időközben kiszámított korrekt viteldíjat (56 dollárt, mintegy 16 ezer forintot) is visszatéríti a nőnek, ő azonban azt mondta: inkább tartsák meg a pénzt, de soha többé nem osztja meg hitelkártyája adatait a céggel.
Szende kislány óriási copfokkal és még nagyobb plüssmacival: ezt a tanulóvezetőt soha nem felejtik el az átvert oktatók!