Amikor a Bugatti bejelentette, hogy az utolsó Veyront is eladták, lezárult napjaink legextravagánsabb autójának a története. Ez viszont azt is jelenti, hogy a gyárnak az égvilágon semmi oka nem lehet tesztelni a modellt – az itt látható autó tehát csak látszatra Veyron, valójában a következő generációs típus technológiai prototípusa, amelyet egyelőre az előd lemezeibe burkolva tesztelnek.
Nem csak a formaterv titkos persze, hanem a műszaki tartalom is. Korábban megírtuk, hogy a várhatóan Chiron néven piacra lépő kupé ugyanannak a W16-os blokknak az átdolgozott, dupla elektromos kompresszorral erősített változatát kapja meg. Hibrid hajtásláncról szó sincs, ami egyrészt a piaci trendek miatt furcsa, másrészt meg azért, mert mással nem igazán tudnánk magyarázni, hogy miért suhan ilyen síri csendben a Bugatti a Zöld Pokolban.
A pilóta szemmel láthatóan óvatosan körözött a Nürburgringen, ami végső soron bocsánatos bűn, hiszen a Veyron mindig is inkább az egyenes vonalú száguldásról, mint a villámgyors manőverezésről szólt. Bizony nagy a kontraszt az itt mutatott, óvatos erőkifejtés és a várhatóan 460 km/óra körüli végsebesség között.