Az autógyártók lassan irányba álltak: az egyenáramú gyorstöltés lesz a közös nevező, néhány félig-meddig kompatibilis csatlakozási szabvánnyal
Az autógyártók lassan irányba álltak: az egyenáramú gyorstöltés lesz a közös nevező, néhány félig-meddig kompatibilis csatlakozási szabvánnyal
Fotó megosztása:
A Merci és a Renault korábban renegátként a váltóáramú gyorstöltést nyomatta, de mára a Merci is átállt az egyenáramúak táborába
A Merci és a Renault korábban renegátként a váltóáramú gyorstöltést nyomatta, de mára a Merci is átállt az egyenáramúak táborába
Fotó megosztása:
Kevesebb mint félóra alatt tölthető kb. 100 kilométernyi gurulás a Nissan Leafbe
Kevesebb mint félóra alatt tölthető kb. 100 kilométernyi gurulás a Nissan Leafbe
Fotó megosztása:
A CHADEMO a japán, a CCS a német gyártók szabványa. Nam gond a kétféle konnektor és kétféle szoftver, a független gyártók, mint az ABB, tudnak kombinált töltőket is gyártani
A CHADEMO a japán, a CCS a német gyártók szabványa. Nam gond a kétféle konnektor és kétféle szoftver, a független gyártók, mint az ABB, tudnak kombinált töltőket is gyártani
Fotó megosztása:
A CHADEMO a japán, a CCS a német gyártók szabványa. Nam gond a kétféle konnektor és kétféle szoftver, a független gyártók, mint az ABB, tudnak kombinált töltőket is gyártani
A CHADEMO a japán, a CCS a német gyártók szabványa. Nam gond a kétféle konnektor és kétféle szoftver, a független gyártók, mint az ABB, tudnak kombinált töltőket is gyártani
Fotó megosztása:
Bankkártya-modul a gyorstöltőkhöz: az új NFC-szabvánnyal kényelmes a fizetés
Bankkártya-modul a gyorstöltőkhöz: az új NFC-szabvánnyal kényelmes a fizetés
Fotó megosztása:
Kevesebb mint két év alatt üzembe helyezték Észtországban a 165 gyorstöltőt
Kevesebb mint két év alatt üzembe helyezték Észtországban a 165 gyorstöltőt
Fotó megosztása:
Kevesebb mint félóra alatt tölthető kb. 100 kilométernyi gurulás a Nissan Leafbe
A JÁK közgyűlésén a tájékoztatás szerint az ügyvezető igazgató az e-mobilitást ösztönző intézkedési javaslatok között említette a díjmenetes parkolást, a buszsáv használatát, illetve az elektromos járművek áfájának radikális csökkentését.
A közlemény szerint a közgyűlésen bejelentették: a kormány elfogadta a klaszter javaslatát arra, hogy zöld rendszámot kapjanak az elektromos autók, valamint azt, hogy négy új munkacsoporttal segítsék az e-mobilitással kapcsolatos kormányzati döntések előkészítését.
Két hónapon belül elkészülhet az a tanulmány, amely kijelöli, hova telepítsék az első 150 villámtöltőt Magyarországon, a klaszter négy új bizottsága még áprilisban elkezdi az előkészítő munkát a kormányzat számára.
Az e-mobilitás egyik forrása a széndioxid-kvóta értékesítéséből fakadó kormányzati bevételek, de támaszkodni fognak európai uniós és egyéb innovációs forrásokra is.