Eléggé ramatyul megy a Ford kiskategóriás szabadidőjárműve Európában. A tavaly januári bevezetést követő 14 hónap alatt alig több mint 18 ezer példányban fogyott a csinos jószág. A közvetlen konkurenseinél jó 10-20 centivel rövidebb, négyméteres autón ezért a közelmúltban módosított a gyártó: eltűnt a hátfalról a pótkerék, csökkent a hasmagasság, feszesebbre vették a kormányzást és a futóművet. 
Az átdolgozott EcoSport nyártól kapható egyes európai piacokon, és talán megoldja a modell problémáit. Másutt azonban, ahol szárnyal a típus (Indiában, illetve Dél-Amerikában) jövőre érkezik a valódi modellfrissítés. Erről hivatalos képeket még nem láthatunk, brazil grafikusok azonban elképzelték, milyen lesz az új SUV-ocska.
Igazából nem kellett nagy fantázia hozzá: az észak-amerikai Ford Edge szabadidőjárműre hajazó orrkialakítást rajzoltak a kocsinak, keskeny, hosszú lámpatestekkel, és azokkal érintkező, hatalmas, szögletes hűtőmaszkkal. Ez egyébként annyira nem új ötlet, hogy indiai virtuáltuningosok már másfél éve ráragasztották az új orrot a kisautóra, így ni:
Megújul a legvagányabb Ford 1
Megújul a legvagányabb Ford 7
A hajtáslánc-választékban nem számítunk változásra: marad az egyliteres turbómotor 125 lóerővel, a másfeles alap benzines 112 lóval, valamint egy szintén 1,5 literes dízel 91 LE teljesítménnyel. Egyelőre nem tudni, a 2016 nyarára datált facelift mikor érkezik Európába; várhatóan az év vége felé.