Új világcsúcs: egy tonna leszorítóerő, utcára 1
Új világcsúcs: egy tonna leszorítóerő, utcára 37
650 lóerővel tör előre a Viper felrendszámozható versenyautója. Az ACR-nél fürgébb még soha nem futott az utcán.
Minden idők leggyorsabb utcai verseny-Viperjeként emlegeti gyártója a Viper American Club Racert, röviden Viper ACR-t. Hogy utcai volna, afelől vannak kétségeink, a versenyvonatkozást egyértelművé teszi a csökkentett negatív nyomású  kipufogórendszer, a karbon-kerámia Brembo fékek, és persze az Extreme Aero csomag.
Utóbbi a gigantikus, állítható hátsó szárnnyal, szénszálas diffúzorral, egyedi, eltávolítható aerodinamikai elemekkel szerelt motorházfedéllel, valamint egyéb komponensekkel gondoskodik a félelmetes leszorítóerőről:  a 285 km/órás végsebességnél 1000 kg-nak megfelelő erő préseli lefelé az autót. 
Új világcsúcs: egy tonna leszorítóerő, utcára 38
A 8,4 literes V10-es 650 lóerőt és 812 Nm-t küld a hátsó kerék felé, a váltó hatfokozatú kézi egység.
A fürgeség záloga persze a tömegcsökkentés, aminek az érdekében pehelysúlyú szőnyegeket építettek be, a rádió primitív, három hangszórós rendszer, és a motoros ülésállítást is kidobták. Ez nem mellékesen 50:50 tömegelosztást eredményez. A futómű 10 fokozatban állítható Bilstein versenyegység, a 19 colos felniken egyedi fejlesztésű Kumho sportabroncsok melegednek.
A Dodge Viper ACR ősszel kerül a szalonokba, ára egyelőre nem ismert.