Van, hogy csak számunkra egyértelmű eldönteni baleset után a felelősség kérdését, sőt még a rendőrség is másképp látja a dolgot. Mit lehet tenni ilyenkor?

Körforgalomban haladva váltsunk sávot, vagy haladjunk kívül még ha 2-3 kört is megyünk? Szokásjog és KRESZ találkozása!

Körforgalomban haladva váltsunk sávot, vagy haladjunk kívül még ha 2-3 kört is megyünk? Szokásjog és KRESZ találkozása!

Április végén döntöttek a Közlekedés Operatív Program „Balesetveszélyes csomópontok átépítése” projekt támogatásának növeléséről. A projekt első köre hat település – Apagy, Hajdúböszörmény, Kölcse, Nyíregyháza-Oros, Szekszárd és Vásárosnamény – közlekedésbiztonsági helyzetét javítja.

A műszaki tartalom bővítésével körforgalmi fejlesztések kezdődhetnek meg nettó 840 millió forint kivitelezési költséggel a 25-ös főút három egri, az 51-es főút kalocsai, az 56-os főút szekszárdi és a 83-as főút győri csomópontjában is. A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. várhatóan már júniusban megköti a kivitelezési szerződéseket és júliusban átadja a munkaterületet.

A munkálatok 2015 végéig mind a tizenkét helyszínen befejeződnek. A Magyar Közút Nonprofit Zrt. az Érj haza biztonságban! országos közlekedésbiztonsági programban további 22 új körforgalom terveit készíti elő, ebből kettőt még idén meg is építenek.