A Millward Brown által megrendelt, és számos forrásból táplálkozó mega-felmérés évről évre megállapítja, melyek a világgazdaság legértékesebb képviselői. Két fontos mérőszáma van a rangsornak: az egyik az adott vállalat piaci értéke, a másik pedig a cég által a fogyasztók felé képviselt, hozzáadott értéket fejezi ki, egy egytől ötig terjedő skálán.
Az autóipari vállalatok közül, akárcsak tavaly, idén is a Toyota végzett az első helyen; az összesített rangsorban azonban hátrébb csúszott a konszern: tavaly huszonharmadik, idén csak harmincadik volt a listán; piaci értéke (28,913 milliárd dollár) 2 százalékkal esett a tavalyi évhez képest.
A második helyen, akárcsak tavaly, a BMW végzett. A huszonnegyedik helyről a harmincnegyedikre csúszott vissza a márka, miközben abszolút értéke nőtt: ez is azt mutatja, hogy a válság utáni években az autó, mint a legnagyobb értékű fogyasztási cikk jelentősége lassabban kúszik vissza az eredeti értékére, mint egyéb termékeké.
A sorrend a harmadik és negyedik helyen sem változott, a Mercedes (43. hely) és a Honda (78.) mögött azonban megjelent a Ford (80.), megelőzve a 93. helyen tanyázó Nissant. A tavaly még épp dobogós Volkswagen konszern, amely az idei év végére a világ legnagyobb autógyártójává nőheti ki magát, idén nem fért fel a top százas listára.