A korábban bemutatott 20/20 tanulmány és a napokban leleplezett Ibiza-ráncfelvarrás egyértelműen kijelölte a SEAT leendő szabadidőjárművének az utat: alapjaiban a jelenlegihez igazodó, valamelyest modernizált vonalvezetés, egyszerű formavilág jellemzi majd az autót, amely inkább lesz emelt hasú kombi, mint teljesen egyedi karakterű, önálló modell.

Ez persze egyelőre csak feltételezés, hiszen a képeken is látható prototípust olyan erősen álcázták, hogy jószerivel a márkáját sem lehet kivenni, nem hogy a részleteket. Ami ismerős, az az ívelt, előrebillenve nyíló motorházfedél, a szögletes ködfényszórók, valamint a csomagtérfedél letört éle.

Tesztpályán nyúzzák a SEAT első szabadidőautóját 1
Tesztpályán nyúzzák a SEAT első szabadidőautóját 13 A SEAT valójában nem egy, hanem három szabadidőjárművel kíván piacra lépni: a kompakt modellt követi egy városi apróság, majd vélhetően jön egy három üléssoros, nagy modell is, összhangban a Škoda hasonló terveivel (és termékfejlesztéseivel).